Anne Grethe i Repeat er opptatt av at alle møbler har en historie. For henne er det viktig å ta vare på- og videreformidle historiene gjennom gjenbruk. Du kan både kjøpe møbler og puter fra hennes egne kolleksjon og du kan få hjelp til å gi farfars gamle lenestolen nytt liv ved hjelp av et realt stykke håndtverk og materialer av høy kvalitet.
Når vi skulle utforme Reapeats visuelle identitet var det et viktig poeng å treffe kombinasjonen av tradisjon og trender. Repeat er opptatt av trender og at møblene skal passe inn ditt interiør samtidig som hun ivaretar møblenes opphav og fremhever de originale materialene.
Logoen til Repeat er designet med en tjukk, stødig og moderne font. E´ene er strippet og består av repeterende elementer – du veit, Repeat. Videre i profilen har vi lagt opp til bruk av tekstiler og materialer. Gjerne som bakgrunnsbilder bag logo i sosiale medier og annet markedsmateriell.
Prosessen
Design av visuell identitet. Nettside